måndag 15 september 2014

Well hello bloggen!



Oj, det var inte igår som jag skrev det senaste inlägget! Bulk... Ja, det slutade med att det blev bulk och ingen träning under hela våren. Jag hade praktik istället för skola och hann helt enkelt inte med att träna. Hann och hann, det är klart att jag hade hunnit om jag hade varit mer målmedveten, men så var det inte i våras. Jag hade jätteroligt på min praktik som jag spenderade på SOVA butikernas huvudkontor och träningen hamnade lite i skymundan.

Under sommaren började jag träna lite mer frekvent och det höll i sig ända tills förra veckan då den första tentan hägrade. Jag har också sedan någon månad tillbaka börjat bli striktare i min kosthållning och det känns bra. Nu kör jag mer kolhydrater än jag gjorde på tidigare dieter och det känns super! En ätardag i veckan, vilket kändes bra fram tills Greger kom hem och sa att han minsann skulle köra TVÅ ätardagar i veckan... inte alls avis. Dessutom ändrade han dag från lördag till fredag. (Inte lika roligt tycker jag) Mitt mål med dieten är att ligga strax under +-0 på sex av dagarna och äta på rejält på den sjunde dagen. På så sätt hoppas jag kunna gå ner lite i fett utan att tappa för mycket muskler. När jag kan träna mer så vill jag göra ett nytt bulkförsök!

Idag har jag varit hemma med den lilla killen då det var planeringsdag på dagis. Jag hade tänkt träna armar ikväll här hemma....



För er som är intresserade så brukar jag lägga upp lite bilder och uppdateringar om min träning på Instagram. Jag heter @loveichisfru där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar