fredag 8 november 2013

Liten träningsuppdatering

Jag slår på stort och slänger iväg blogginlägg nr 2 nu när jag är igång! =)
Måste ju uppdatera lite kring min träning också. Jag har fortsatt träna, men sedan skolan började så har det bara blivit ett pass i veckan och då alltid fokus ben och rumpa! ;)

Jag har framför allt kört djupa knäböj, typ sumo squat, marklyft och legcurl. Övningar jag också kört är chins, militärpress och utfall och någon gång har jag gjort lite bänkpress. Men som sagt, framför allt ben och rumpa!

Idag när jag kom till Stadion, utan Phoenix (han burkar få följa med i vanliga fall, men idag kunde jag komma lite tidigare så då fick han sova på dagis istället) så sa Greger att han hade satt ihop ett pass till mig. Ok! Good times! :D Jag kan säga så här, det känns lite som att jag under mina tidigare pass varit på semester jämfört med det här. Kan hända att kryckor måste införskaffas imorgon...


Efter att jag helt dödat benen så fick jag avsluta med 50 st over head squats, för att riktigt suga ut det sista jag hade. Dom första 20 kändes lätta, men sen ngn gång efter 30 så satte mjölksyran in! Här är en snutt av dom sista squatsen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar