tisdag 17 december 2013

Aliyas gymnastikläger

För någon vecka sedan så var Aliya på sitt allra första läger, nämligen gympaläger! Barnen samlades på eftermiddagen och sov sedan över i gymnastiksalen och så kom föräldrarna och hämtade dagen efter.
Det var inte min helg så jag vet egentligen inte riktigt vad som hände, men idag så fick jag bilder skickade till mig från ledaren så nu vet jag lite bättre! ;)
När jag först frågade Aliya vad hon mest såg fram emot så sa hon, inte helt oväntat: Godis! Sedan tillade hon plikttroget att det också skulle bli skoj med gympan.
Ska tilläggas att hon varje vecka klagar att gympan är tråkig, men det beror mest på att hon hellre vill leka med någon kompis. Hon är jätteduktig och har utvecklats mycket under den här terminen. Stolt mamma!

Aliya i mitten i svart topp och rosa byxor







Hela Motus Saltos bastrupp yngre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar