lördag 7 december 2013

En härlig födelsedag och bröllopsdag!

Idag fyller jag 42 år! Jag känner mig fortfarande som 35 och om någon frågar så är 35 det första jag tänker på, sedan kommer jag ju på att jag fyllt 40 (mycket händelserikt år), men efter det är allt som ett blurr... ( I ärlighetens namn så känner jag mig faktiskt ännu yngre än 35...)

Och så är det ju min och Gregers bröllopsdag idag! Vi började med ett härligt ryggpass på Nordic Wellness tillsammans. Det är så himla härligt att träna tillsammans! Miranda passade Phoenix under tiden. För någon dag sedan så tränade vi triceps och axlar där Greger knäppte lite kort på mig.
Alltså, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg dom. Lilla My tränar triceps... :D Jag ska bjuda på en kort bildserie, som för högsta komik ska ses i snabb takt. Dom tillhörande ljuden kan man ju själv lägga till...





Moahahaha! Jag dööööör!

Det blev även lite bilder från dagens pass. Breda lats-drag och smala.





Och lite spännbilder så klart! ;)






Och lite bilder på min fina man! (Shit alltså, han är så het när han tränar!!!) Galet! ;)







Resten av dagen spenderade jag i köket, då jag hade lovat Aliya för länge sedan att göra dumplingar till middag. Det blev både friterade vårrullar, gyoza (dumplings) och asiatisk BBQ till middag. Tror faktiskt att jag njöt mest av alla av maten. När jag till slut kunde sätta mig vid matbordet (höll på att skala kungsräkor in i det sista) så hade resten av familjen ätit sig mätta på dumplingar och vårrullar, så jag högg in på buffén utan speciellt mycket konkurrens från resten av familjen. =) Nu sitter Greger och väntar på att han ska få sin efterrätt och sin bröllopspresent till efterrätt. Han fick två påsar med Casein av mig. ;) protein alltså! =)
Härlig dag! Imorgon ska vi bygga hus, pepparkakshus! =)

Glömde att nämna att jag fick träningskort i födelsedagspresent och pengar till Stockholmsresan till bröllopspresent och själva resan tur och retur av syrran och föreställningsbiljett av mamma och pappa och en liten slant av Gregers gulliga mormor! Och så höll jag på att glömma, en massa fina teckningar av Aliya! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar