söndag 19 maj 2013

Dansavslutning och Kiras Rockabilly kalas

Idag var det dansavslutning för Aliya och dessförinnan så var hon på Kiras Rockabilly kalas. Hon verkar ha varit nöjd med kalaset, men tyckte att vi kom och hämtade henne lite för tidigt bara! ;)

Så här tjusigt hade Nicole stylat henne!

Min fina stora lilla tjej! 



När jag satt och tittade på dansuppvisningen så fick jag kämpa med att titta med mina "mamma ögon" och inte med mina "dansar ögon". Tekniken lämnar mycket att önska... Vet inte om jag ska försöka leta efter en lite mer seriös skola eller om jag bara ska strunta i det. Hon har ju skoj i alla fall. Ett alternativ är ju så klart att smygträna henne själv, men alltid när jag kommer med små tips så tas det inte emot på det önskade sättet. Jag skulle vilja ryta till och säga: Vet du att din mamma faktiskt KAN dansa och att jag faktiskt HAR jobbat med just DANS under större delen av mitt vuxna liv! Tror ändå inte det går hem... ;)

Här följer lite filklipp på henne!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar