fredag 15 mars 2013

Ingen vidare kock idag enligt Phoenix

Han ratade min hemmagjorda torsk i skuren bechamelsås gjord på ersättning, osaltat smör och dinkelmjöl samt en skvätt grädde (i ett försök att rädda såsen). Konstigt... ;) Sen ville han inte ha det gamla vanliga heller så då fick jag improvisera. Det blev två skivor Hushållsost, majskrokar och 1/4 rån.

Det gick lite långsamt när han skulle äta själv...


Jag var tvungen till att ge en hjälpande hand.




För övrigt så måste jag dela med mig av mitt misstag vid lunchen idag. (Förutom tillagningen av bechamellsåsen då) Jag valde att avsluta en annars mycket god lunch bestående av både torsk och kyckling med tomatsås och pizzasallad (bara citron och svartpeppar på) samt en sked raw kokosolja,  med en skiva PLASTOST! (Västan 5 %) Blä! Kalorier helt åt skogen när jag hade kunnat äta något annat GOTT istället. Det ska inte upprepas!

Igår på min träning tyckte pappan att sonen också skulle träna chins.



Här kommer ett litet klipp när Greger leker med LillP =)



Nu har vi varit i Landskrona och umgåtts med Phoenix kusiner med familj på pappans sida. Mycket trevligt! Snart sängen! Jag har ätit lite mer än vad dieten tillät, men det var planerat! Imorgon är det tillbaka på diet igen! God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar