fredag 22 mars 2013

When there is a will there is a way...

Jag var förväntansfull och lite nervös när jag gick till Stadion idag med tanke på hur bra det gick förra gången på chins-träningen. Jag hade ju en mental kolapps på bänkpress där jag fortfarande jobbar mig upp till vikten som jag en gång klarade.

Men här är bildbeviset!

Det är inte vackert, men jag drar mig upp två gånger utan hjälp!





För övrigt så tränade jag bänkpress och militärpress innan det var dags att gå hem. Greger tycker att jag ska köra det här passet om jag haft minst en dags vila mellan passen. Det tränar dom stora muskelgrupperna på överkroppen, vilket känns! Längtar fortfarande tills jag kan börja med marklyft och knäböj, men som sagt så promenerade jag i alla fall till träningen idag, ett litet framsteg.

Lägger upp en bild på min efterlängtade middag och veckans "cheat meal". Den bestod av 866 kcal! Mums! Jag kommer att gå över med 610 kcal den här dagen. Inga problem då jag går tillbaka till kostprogrammet imorgon igen.

Hamburgare på skinkfärs 6% med avocado, lök, egenblandad sås och ost med nybakat hamburgerbröd. Ett lass med lätt brända pommes och sallad med fetaost. Mums! 

1 kommentar:

  1. Ser jättegott ut! Perfekt fin form på brödet också ;)

    Och ja, chinsen är ju som sagt grymma! =)

    SvaraRadera