söndag 24 mars 2013

Och Flex!

Det gick både bra och mindre bra idag på träningen. Äntligen så är jag tillbaka och klarade alla tre set med bänkpress! Wihoo! Däremot så klarade jag inte två hela chins idag. Jag gjorde två set med chins följt av två set med pull ups. På det första setet pull ups så drog jag mig i alla fall upp två gånger helt själv.

Här kommer lite spännbilder! Sjukt nöjd med utvecklingen! =)







Greger passade också på att mäta min fett% innan träningen. Jag tänkte skriva ett eget inlägg om just fett% och jämföra lite bilder så jag avslöjar inte vad jag ligger på än! ;)


Avslutar med en bild på min kära make tillika PT! =)

Stenhård! 

2 kommentarer:

  1. Ojojoj!!! Bra där och snygga muskler!!! =)

    Fast du kanske skulle ha skippat bilden på maken... när man kom ner till den bilden så såg ju du lite fluffig ut i jämförelse haha! Fast lägg nu inte ut någon bild på mig för att få tvärtomeffekten nu!!! =D

    SvaraRadera
  2. Bra förslag där syrran!!! Hehehe!

    SvaraRadera